Σελίδες

24 Σεπ 2011

Μερικά χρήσιμα πράγματα να θυμάσαι, να μελετάς και να διερευνάς


 
 
Το όμοιο έλκει το όμοιο.

Εσύ δημιουργείς την πραγματικότητα σου.
(το εγώ: ο προγραμματισμός και οι περιοριστικές πεποιθήσεις ή ο εαυτός: η δημιουργική φαντασία, η διαίσθηση, η απουσία ελέγχου, η αποδοχή της ροής της ζωής)

Ο εξωτερικός κόσμος είναι προβολή του εσωτερικού κόσμου. Είναι μια μεταβαλλόμενη πραγματικότητα.

Ο φόβος κρύβει την αγάπη. Η ενοχή την εμποδίζει.

Ο φόβος είναι ψευδαίσθηση που παρουσιάζεται ως αλήθεια ενόσω το πιστεύεις.

Η αγάπη είναι η αλήθεια που υπερβαίνει την αντίληψη των 5 αισθήσεων και τον προγραμματισμό του εγώ.

Η ειρήνη και η αρμονία βρίσκονται στη συνεργασία και την ισότιμη συνύπαρξη των αντιθέτων.

Επιλογή έχεις μόνο όταν είσαι ελεύθερος.


Ελεύθερος είσαι όταν απαλλάσσεις τον εαυτό σου από κάθε κατηγορία, κριτική και ενοχή.

Ο Έρωτας είναι το νόημα της ζωής.

Ο θάνατος είναι η άλλη όψη της γέννησης. Η ζωή δεν έχει αντίθετο.

Η αλήθεια είναι διαχρονική, απόλυτη και χωρίς εξαιρέσεις ή διαφοροποιήσεις. Όλα τα υπόλοιπα είναι πεποιθήσεις που το εγώ αλλάζει κατά το συμφέρον του.

Δίνεις στους άλλους αυτό που είσαι. Αυτό εκδηλώνεται πάντα στα λόγια στις πράξεις, στην συνολική δράση και στάση σου.

Αυτό που είσαι το ορίζεις μόνο Εσύ (το εγώ ή ο Εαυτός)

Η ζωή είναι αλλαγή.

Η μόνη ουσιαστική αλλαγή συμβαίνει εσωτερικά και εκφράζεται εξωτερικά.

Δεν υπάρχει ασφάλεια στο στατικό, στη συνήθεια, στο διχασμό, στην προσκόλληση.

Θα το δεις όταν το πιστέψεις.

Ό,τι έχεις ονομάσει ως εχθρικό είναι γιατί δεν κατανοείς και φοβάσαι.

Η μόνη πραγματική γνώση είναι βιωματική. Η πληροφορία σε βοηθάει να διερευνήσεις αλλά δεν αποτελεί γνώση.

Η αγάπη δεν είναι καθήκον, είναι επιλογή.

Ο φόβος είναι άγνοια.

Η άγνοια είναι λήθη.

Η ελευθερία, η επιλογή, η αγάπη, η δημιουργικότητα, η ειρήνη, βρίσκονται στην ενθύμηση (α-λήθεια)

6 σχόλια:

  1. Συνειρμικά μου φέρνεις Χριατιάνα το "Ο εχθρός μου είναι ο πεπλανημένος φίλος μου".
    Μέγας ο ρόλος των θρησκευτικών δογμάτων στην καλλιέργεια φόβου που αναφέρεις.
    Πολύ καλή ανάρτηση, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα για αυτό το λόγο δημιουργήθηκαν οι θρησκείες Ανδρέα, για κανένα άλλο λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "υπάρχουν κάποιοι που νομίζουν ότι είναι εχθροί μας. εμείς εχθρούς δεν έχουμε". Έτσι συμπλήρωνε ο "Δάσκαλος" όταν ακουγόταν η λέξη εχθρός.
    Χάρηκα, Χριστιάνα και γι' αυτό το "πανόραμα" των θεωρηματικού χαρακτήρα φράσεών σου.
    Όλοι παίρνουμε από όλους τους πνευματικά συγγενείς και όλοι μας, πάλι, από την πηγή της Αλήθειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο συγχρονισμός του σύμπαντος και το μεγαλείο της ζωής δεν θα σταματήσουν ποτέ να με εκπλήσσουν. Την ίδια ώρα που έπαιρνα στο μέιλ μου το σχόλιο σου για το blog Ντίνο, ήρθε και ένα μέιλ από κάποιο αυτοαποκαλούμενο «εχθρό» που με ρωτάει: «μου έστειλες το παρακάτω email σου σκόπιμα ή κατά λάθος;» (αναφερόμενος στο πιο πάνω κείμενο μου). Λάθη ξέρω ότι δεν υπάρχουν, και το βρίσκω πολύ δύσκολη δουλειά να διατηρώ μέσα μου εχθρούς και να πρέπει να θυμάμαι τα σενάρια του εγώ που με θέλουν να απειλούμαι. Ευχαριστώ και εσένα και το Δάσκαλο σου για αυτή τη μεγάλη αλήθεια που δεν είχα συνειδητοποιήσει μέχρι τώρα με αυτή την εύστοχη διατύπωση. Νόμιζα ότι εγώ απλά ξεχνάω και έχω επιλεκτική μνήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο συγχρονισμός του σύμπαντος και το μεγαλείο της ζωής δεν θα σταματήσουν ποτέ να με εκπλήσσουν. Την ίδια ώρα που έπαιρνα στο μέιλ μου το σχόλιο σου για το blog Ντίνο, ήρθε και ένα μέιλ από κάποιο αυτοαποκαλούμενο «εχθρό» που με ρωτάει: «μου έστειλες το παρακάτω email σου σκόπιμα ή κατά λάθος;» (αναφερόμενος στο πιο πάνω κείμενο μου). Λάθη ξέρω ότι δεν υπάρχουν, και το βρίσκω πολύ δύσκολη δουλειά να διατηρώ μέσα μου εχθρούς και να πρέπει να θυμάμαι τα σενάρια του εγώ που με θέλουν να απειλούμαι. Ευχαριστώ και εσένα και το Δάσκαλο σου για αυτή τη μεγάλη αλήθεια που δεν είχα συνειδητοποιήσει μέχρι τώρα με αυτή την εύστοχη διατύπωση. Νόμιζα ότι εγώ απλά ξεχνάω και έχω επιλεκτική μνήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ~ Ο θάνατος είναι η άλλη όψη της γέννησης. Η ζωή δεν έχει αντίθετο. ~
    Υπέροχο Χριστιάνα μου

    Με ταξίδευε , το κείμενο, σαν παό κρύσταλλο σε κρύσταλλο, η κάθε πρόταση

    Από καθαρότητα σε καθαρότητα

    Έτσι ένιωθα ! !

    και η παραπάνω πρόταση ήταν αυτή που με ακούμπησε πιο πολύ ...
    Η Ζωή δεν έχει αντίθετο

    Αυτό που μου άρεσε είναι που το κατάλαβα σαν ζιπαρισμένη πληροφορία, πολύ φωτεινή σε μία μικρή πρόταση ! !

    ωραίο ! ! ! !

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή